10 mayo 2010

Dietari

Estimat dietari:
Acabe de recordar el viatge a la neu de l’any passat…

Va ser al·lucinant! M’ho vaig passar perfectament! (ja que mai no havia esquiat)

El primer dia al arribar, vam deixar els trastos a l’alberg, i ens vam anar a esquiar, recorde que no sabia ni ficar-me els esquís, hehehehe.
Començaren les primeres classes per la pista verda (vaig tindre la sort de no caure’m cada dos per tres) Dinàvem a les mateixes pistes, estava prou bo el menjar…
Después continuàrem esquiant per lliure. Quina vergonya vaig passar quan em vaig caure al remuntador, hahahaha (és que mai no havia pujat)
Al arribar la nit ens vam anar a l’alberg, vam sopar i després va ser una festa… ens ho vatm passar genial!! (encara que estava molt cansada) vam fer mols jocs divertits i després ens en anàrem a “dormir”.

El segon dia pel matí va ser igual, per la vesprada també (pensava que no però,, progressava prou =) )
Per la nit vam fer una excursioneta per la muntanya cap a un poble que estaria a uns quatre quilòmetres…. Quin cansanci! Però m’ho vaig passar genial (asustant a tots, he)
Al tornar els que no van vindre… Ens havien preparat una desfilada de models, i després ballàrem tota la nit (quines rises per l’amor de Deu!!! xD)
Quan acabàrem ens en anàrem a “dormir”.

El tercer dia va paréixer que els meus progressos servirien per alguna cosa!!! Vaig passar a la pista blava!!! (mal bac em vaig pegar … el primer… m’esperava la neu més planeta hehehehe)
Però tot va acabar =(

Tornàrem amb l’autobús a València…

Però sempre recordaré… la neu, les lluites,, els ninots de neu,, els bacs… hahahhahaa
Les nits que vam passar… i tots els moments junts…..

Besets dietari!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario